poniedziałek, 7 września 2009

Jestem Homo


Witam serdecznie, Asia 21 lat.
Od wczesnych lat mieszkałam w małej wsi, gdzie jedyna rozrywka było bieganie po polu i wygłupy. Zawsze otaczałam się w gronie samych koleżanek. Byłyśmy bardzo zżyte. Z najlepszą przyjaciółką Dorotą w wieku 11 lat zaliczyłam swój pierwszy pocałunek. Dorota potraktowała to jako zabawę , lecz we mnie coś się zadziało...wiedziałam ,że z mojej strony nie jest to tylko niewinny pocałunek. Pięć lat później w szkole średniej poznałam Anię i od razu się z nią zaprzyjaźniłam....byliśmy praktycznie nierozłączne . Codziennie po szkole chodziłyśmy do pobliskiego parku gdzie potrafiłyśmy przegadać nawet kilka godzin. Gdy miałam osiemnaste urodziny Ania wyznała mi podczas składania życzeń ,że kocha kobiety i jest we mnie zakochana. Pamiętam,ze był to najpiękniejszy moment mojego życia...Od tąd już nigdy nie było tak samo. W miesiąc po urodzinach straciłam dziewictwo...z kobietą. Ania była taka delikatna, namiętna...a noc spędzona z nią minęła tak szubko w pełnym gorącym uniesieniu. Niestety jak to w życiu bywa piękne chwile szybko mijają...rodzice Ani przeprowadzili się do Stanów Zjednoczonych a Ja zostałam sama...spędzałam całe dnie i noce na pisaniu pamiętnika, oglądaniu filmów z lesbijkami,
szlochaniu...próbowałam sobie odebrac życie i trafiłam do zakładu psychiatrycznego...nic w życiu nie dziej się bez przypadku...To tam poznałam miłość swojego życia i partnerkę na całe zycie.
Dziś mam 56 lat i jestem w stłym lesbijskim związku. Nigdy nie potrafiłam pokonać swojej prawdziwej natury. Czasem lepiej jest zaprzyjaźnić się z wrogiem niz tracić czas na bezsensowne walki kończące się fiaskiem. Bóg pewnie miał w tym jakiś cel!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz