poniedziałek, 7 września 2009

Czy moja mama jest lesbijką???


Witam serdecznie, mam na imię Jonasz.
Od dłuższego czasu zastanawia mnie pewna kwestia...otóż czytałem kiedyś w internecie,że 80 procent kobiet ma predyspozycje by zostać lesbijką a 99 procent by być biseksualna. Ostatnie dnie spędzam więcej czasu nad takimi artykułami ponieważ mam przypuszczenia ,że moja mama może być biseksualna. Na pierwszy rzut oka brzmi śmiesznie jednak tak wcale nie jest. Przez ta całą niepewną sytuację chodzę stale zestresowany, nie mogę spać, mam problemy z żołądkiem...nieustannie ląduję w toalecie. Wszystko przez to,że ewidentnie na cała "śmierdząca" sprawa odbija się na małżeństwie moich rodziców. Kiedyś pokłócili się i słyszałem jak ojciec krzyczał,że nie dopuści by zdradzała go ...a zwłaszcza z obleśną grubą koleżanką...początkowo wydało mi się to zabawnie niedorzeczne...myślałem,ze jest zdenerwowany i gada głupoty...jednakże ostatnio mam spytała mnie czy może skorzystać z komputera.Gdy już go zwolniła przejrzałem google i okazało się ,że siedziała na stronach z lesbijkami. Jestem zrozpaczony, nie wiem co myśleć...Boję się ,ze za jakiś czas rodzice się rozwiodą a Ja będe miał dwie mamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz